brief logo

Uwaga, zanim odpowiesz na pytania.

Odpowiedz w miarę możliwości dokładnie na wszystkie pytania, pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz tym łatwiej będziemy mogli przygotować dla Ciebie wyjątkowy projekt. Napisz wszystko co tylko uważasz za istotne,
to Ty najlepiej znasz swoją branżę, być może są punkty ważne dla Twojego biznesu a nie ujęte w tym briefie, możesz to dopisać na końcu, w polu uwagi dodatkowe.

Jeżeli są pola, które Cie nie dotyczą, lub nie znasz odpowiedzi po prostu pozostaw je puste. Chcemy dla Ciebie jak najlepiej, jeżeli napiszesz, że masz kancelarię prawną a w logo chcesz mieć różowego jednorożca – powiemy Ci, że być może, to nie jest dobra droga. Będziemy w stałym kontakcie, określimy termin wykonania usługi i go dotrzymamy, przygotujemy unikalne projekty w oparciu o najnowsze trendy i z dbałością o każdy detal. Zapraszamy do uzupełnienia briefu. Możesz skopiować pytania i odpowiedzieć w mailu, lub pobrać plik tutaj i przesłać jako załącznik.

DANE DOTYCZĄCE FIRMY I RYNKU

 

1. Nazwa firmy / podmiot zlecający:

 

2. Osoba/y kontaktowa po stronie Zamawiającego:
Imię i nazwisko:
Telefon:
e-mail:
strona www:

 

3. Wycena ma dotyczyć:
A) nowe logo

B) lifting/przeprojektowanie obecnego
(załącz obecne logo do wiadomości lub podaj adres strony www, na której się znajduje)

 

4. Preferowana budowa logo – tutaj znajdziesz opis jak zbudowane jest logo.
A) sam napis (logotyp)

B) znak graficzny (sygnet)

C) napis + sygnet (logo)

D) napis + sygnet + tagline (podpis pod logo/hasło – jeżeli tak – podaj treść)

 

5. Dokładna nazwa jaka ma się zawrzeć w projekcie:

 

6. Zakres działalności firmy:
A) lokalna

B) ogólnopolska

C) międzynarodowa

 

7. Przedmiot działalności:
(opisz rodzaj działalności, wymień produkty, usługi, czym wyróżnia się firma na tle konkurencji)

 

8. Do kogo skierowana jest oferta Twojej firmy / docelowa grupa odbiorców:
(np.: kobiety 20-40 lat, mieszkańcy dużych miast, ludzie zainteresowani sportem.)

 

9. Misja / wizja / plany rozwojowe firmy:

 

10. Bezpośrednia konkurencja:
(nazwy firm / strony www)

 

11. Gdzie logo będzie używane:
(szyld, strona www, social media, druk poligrafii, odzież robocza, wielki format, inne)

 

DANE DOTYCZĄCE WYGLĄDU LOGO

 

12. Chcę aby moja firma w oczach klientów była postrzegana jako:
(np.: nowoczesna, innowacyjna, z tradycjami)

 

13. Preferowana kolorystyka:

 

14. Nie chcę aby w projekcie użyto kolorów:

 

15. Chciałbym aby w logo był znak/symbol:
(np.: lew, słońce, kolumna)

 

16. Preferowany styl logo:
(np.: minimalistyczny, ekskluzywny, poważny, zabawny, korporacyjny)

 

17. Obecne / planowane działania marketingowe:

 

18. Przykłady logo które do Ciebie przemawiają i dlaczego:

 

19. Dodatkowe uwagi / sugestie / propozycje do projektu:

 

20. Usługi dodatkowe do projektu logo:
(np.: wizytówka, ulotka, papier firmowy, bannery social media)

 

21. Termin i budżet jaki mogę przeznaczyć na projekt logo / logo + usługi dodatkowe:

 

Dziękujemy,
Ty odpowiedziałeś na pytania – a co z naszej strony?

  • Przeanalizujemy Twoje odpowiedzi, jeżeli będziemy mieli wątpliwości lub pytania – skontaktujemy się w tej sprawie z Tobą.
  • Przedstawimy naszą ofertę, będzie w niej zakres prac, termin i cena na każdy element projektu.
  • Po Twojej akceptacji, przechodzimy do realizacji.
  • Jeżeli projekt jest złożony z wielu elementów – będziemy informować Cię o etapie wykonania każdego z nich.

Zapraszamy! kontakt@freelstudio.pl


PRZECZYTAJ WIĘCEJ

Ulotki reklamowe formaty

Outsourcing projektów graficznych

Jaką drukarnię wybrać stacjonarną czy online?

Kalendarz marketingowy 2021