Czy wiesz że…

Witamy w dziale „czy wiesz że” i zapraszamy do przeczytania, tematy bazujące wokół szeroko pojętej grafiki, odpowiadamy na częste pytania, doradzamy w sprawach związanych z projektowaniem. Tutaj znajdziesz informacje zarówno na temat budowy logo, najpopularniejszych formatów ulotek reklamowych jak i krótkiej historii grafiki komputerowej.


Budowa logo. Logo, logotyp czy znak firmowy?

Potrzebuję logotyp albo logo – sam nie wiem, a czy jest jakakolwiek różnica? Często te pojęcia są postrzegane przez klientów, nawet tych doświadczonych, jako tożsame a w rzeczywistości tak nie jest.
WIĘCEJ

Proste czy skomplikowane  – jakie logo jest najlepsze?

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Firmy są różne i mają różne potrzeby, odmienne są również formy wykorzystania logo dla konkretnej branży a jak to przekuć na sam projekt?
WIĘCEJ

Outsourcing usług graficznych

Sprawdzony partner w prowadzeniu biznesu to duży plus, jeżeli chcesz zoptymalizować koszty prowadzenia firmy i szukasz podwykonawcy w zakresie projektów graficznych służymy naszym doświadczeniem.
WIĘCEJ

Projektowanie graficzne

Każda firma powinna posiadać swoją indywidualną, spójną oraz odpowiednio opracowaną komunikację ze swoimi
klientami i kontrahentami. Tyczy się to między innymi przygotowywanych grafik.
WIĘCEJ

Lifting LOGO

Zmiana logo, delikatny lifting czy całkowity rebranding? Kiedy zdecydować się na zmianę dotychczasowego znaku firmowego?

WIĘCEJ

Ulotki reklamowe formaty

Możemy zaprojektować dla Ciebie ulotki reklamowe w różnych formatach, pomożemy w dobrze odpowiedniej gramatury papieru oraz uszlachetnień. Doskonała forma promocji, na targach, konferencjach, która trafia bezpośrednio w ręce potencjalnych klientów.
WIĘCEJ

Studio Graficzne

W ramach naszych usług oferujemy obsługę firm, instytucji oraz wszystkich podmiotów mających zapotrzebowanie w ramach szeroko pojętego projektowania graficznego. Przygotujemy dla Ciebie materiały do social media, druku, czy też nową identyfikację wizualną twojej firmy lub marki.
WIĘCEJ

Projektowanie materiałów promocyjnych

Wiele firm wykorzystuje w swoich działaniach promocyjnych gadżety reklamowe, znajdują się one w obszarze działań marketingowych BTL – czyli wszystkich niemedialnych sposobów promocji.
WIĘCEJ

Brief / pytania do projektu logo

bardzo pomocne przy określeniu oczekiwań klienta względem projektu. Pytania stawiane w brief ułatwiają wyrażenie i usystematyzowanie Twoich potrzeb i wizji. Dzięki temu, osoba pracująca nad danym projektem wie dokładnie czego oczekujesz i jakie masz preferencje.
WIĘCEJ

Wizytówka – ale inaczej

Myśląc o wizytówce mamy przed oczami niewielki prostokąt z danymi teleadresowymi firmy. Czy w przypadku tego klasycznego produktu, jednego z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej firmy możemy mówić o wyszukanych opcjach?
WIĘCEJ

Projekty nadruków odzieży promocyjnej / firmowej

Odzież robocza dla firmy budowlanej czy korporacyjny dress code, odpowiednio dobrany ubiór Twoich pracowników niewątpliwie wpływa pozytywnie na wizerunek firmy i sprawia, iż pracownicy są postrzegani jako bardziej profesjonalni.
WIĘCEJ

Rodzaje wydruków poligraficznych

Dla osoby zajmującej się wydrukami, technologa druku mniejsze znaczenie mają treści jakie umieszczamy na naszych wydrukach a o wiele ważniejsza jest sama konstrukcja produktu.
WIĘCEJ

Grafika komputerowa – krótka historia

W dzisiejszych czasach grafika komputerowa jest zjawiskiem powszechnym, swój początek może datować na lata 50 dwudziestego wieku gdzie wykorzystywana była głównie w przedsiębiorstwach czy przemyśle rządowym.
WIĘCEJ

Termin wykonania projektów

Napięte deadline`y, realizacje na ASAP nie są nam straszne, aczkolwiek jeżeli możesz zaplanować swoje działania marketingowe weź pod uwagę przykładowy czas wykonania podstawowych projektów graficznych.
WIĘCEJ

Jaką drukarnię wybrać stacjonarną czy online?

Gdy Twój projekt jest gotowy zostaje tylko (lub aż) wydruk, tutaj mamy dwie możliwości, drukarnia lokalna lub online. To drukarnia i to drukarnia – jednak jest kilka różnic na które warto zwrócić uwagę przy wyborze wykonawcy.
WIĘCEJ

Wizja klienta, grafika, czy potrzeby konsumenta

Zdarzają się klienci, którzy na starcie mają swoją ściśle sprecyzowaną wizję i szukają tylko kogoś kto to wykona. Czy to źle?
WIĘCEJ

Chciałbym mieć w swoim projekcie ® lub TM, czy mogę?

Jakie znaki, dopiski świadczące o zastrzeżeniu, marce mogę dodać do swojego projektu logo i kiedy? Czy jest w tym dowolność i jakie skutki prawne idą za takimi dodatkami użytymi w projekcie znaku firmowego
WIĘCEJ

Ekspozytory sklepowe – odpowiednia prezencja.

Mają bardzo wiele różnych form w zależności od przeznaczenia, dzięki temu możemy stworzyć unikalny projekt z logo marki, który będzie się wyróżniał w sąsiedztwie innych półek.
WIĘCEJ

Grafika rastrowa a wektorowa

Czym różni się grafika rastrowa od wektorowej? W jakich rozszerzeniach najczęściej zapisujemy pliki? jakie są plusy i minusy tych dwóch rodzajów grafik?

WIĘCEJ

INSTAGRAM, LINKEDIN – WYKORZYSTAJ TO!

Korzystasz z Instagrama lub Linkedin jako narzędzi do kreowania wizerunku Twojej firmy? Te dwa media społecznościowe dają prostą możliwość zamieszczania serii grafik, zdjęć (karuzeli) w publikowanych postach.
WIĘCEJ

Proof

Proof cyfrowy – nie wiesz jakie kolory wyjdą w druku? Produkt dla grafika i klienta, który pozwoli zobrazować końcowy wydruk, pokaże jak naprawdę wyglądają kolory użyte w projekcie.
WIĘCEJ

Identyfikacja wizualna

Na czym polega identyfikacja wizualna dla firm i jakie projekty graficzne możemy wykonać w jej zakresie, czy samo logo nie wystarczy? Sprawdź co możemy zaprojektować dla Ciebie.
WIĘCEJ

Projekty graficzne – słowniczek

Aby łatwiej było się komunikować, przedstawimy poniżej kilka przydatnych pojęć związanych z projektowaniem graficznym.
WIĘCEJ

Youtube – video plus obraz

Jeden z najpopularniejszych serwisów video tworzonych przez samych użytkowników to nie tylko miejsce służące rozrywce ale również potężne narzędzie reklamowe, pomożemy Ci wykorzystać jego potencjał.
WIĘCEJ

KOLORY PANTONE NA ROK 2021

PANTONE 17-5104 Ultimate Gray ma symbolizować solidne i niezawodne elementy, które są wieczne i stanowią solidną podstawę a PANTONE 13-0647 Illuminating to skrzący się z żywością, rozgrzewający żółty odcień nasycony energią słoneczną.

Kalendarz marketingowy na rok 2021

Warto zaplanować swoje działania promocyjne na cały rok, dzięki temu nie będziesz musiał działać na ostatnią chwilę a wszystkie materiały reklamowe będziesz miał na czas.
WIĘCEJ

Znaczenie kolorów w reklamie

Kolory odbieramy nie tylko poprzez oko ale również przez nasz mózg, mogą wpływać na nasze emocje a nawet wywoływać reakcje fizyczne. Warto stosować i mieć na uwadze podstawowe znaczenie kolorów w projektach graficznych.
WIĘCEJ