Podstawowym narzędziem, które ma znaczącą rolę w procesie budowania marki jest jej identyfikacja wizualna. Stanowi ona element niezbędny do kreowania jej wizerunku, budowania świadomości, a także relacji z odbiorcami. Identyfikacja firmy jest niczym innym jak elementem content marketingu. Są to spójne i atrakcyjne treści, które pozytywnie odbierane, motywują klientów do podjęcia działania, czyli skorzystania z usług lub produktów Twojej marki. Ten element ma znaczącą rolę, ponieważ dzięki niemu odbiorcy mogą identyfikować firmę za pomocą wszystkich wizualnych oznaczeń przez nią stosowanych. Identyfikacja wizualna firmy, zależnie od obranej strategii, może opierać się na danym kolorze, kształcie, czcionce czy logo, dzięki którym marka zostanie w umysłach odbiorców, budując jednocześnie jej świadomość, a w przyszłości - rozpoznawalność.




Identyfikacja wizualna dla firm – na czym polega?
Aby marka skutecznie komunikowała się z odbiorcami na rynku musi być charakterystyczna. Elementami, które wchodzą w skład tożsamości firmy są wszystkie elementy wizualne, ale także inne jak np. radiowe czy telewizyjne jingle oraz zapachy kojarzone wyłącznie z daną marką. Naszą specjalnością są elementy wizualne, które rozróżniają firmę za pomocą takich elementów jak:
- nazwa marki,
- jej logo, sloganu lub znaku towarowego,
- kolorystyka,
- czcionka i jej wielkość.
Są to elementy, na podstawie których można budować poszczególne materiały, udostępniane szerokiemu gronu odbiorców w formie papierowej, telewizyjnej lub reklamy zewnętrznej. Dzięki nim możliwe jest przygotowanie projektu, który wpłynie na wizerunek, rozpoznawalność, ale także promocję. Mogą to być materiały reklamowe i marketingowe, druki i dokumenty firmowe, ubiór i identyfikatory pracowników, architektura i wystrój przestrzeni firmowej, oznakowanie pojazdów, szyldy, tabliczki i banery, layout strony www, a także dodatkowe elementy identyfikacji w formie gadżetów takich jak długopisy, torby, teczki, kubki, naklejki itp.
Zrozumieć potrzeby odbiorców, czyli jak tworzymy nasze projekty
Wykorzystanie zaprojektowanych przez nas podstawowych elementów wizualnych takich jak nazwa, logo, czcionka czy kolorystyka w powyższych przykładach marketingu zewnętrznego i wewnętrznego zapewni spójną komunikację, która wyróżni markę na danym rynku. Jesteśmy specjalistami, którzy świetnie rozumieją potrzeby odbiorców i wiedzą, jak tworzyć przekaz, który będzie skuteczny. Dzięki temu zyskujesz nie tylko profesjonalnie wykonany projekt, ale także fachową wiedzę i doradztwo w ramach działań marketingowych. Naszym zadaniem jest zbudowanie wizerunku od podstaw, z którego efektów będziesz mógł korzystać cały czas funkcjonowania swojej marki.
Jako profesjonaliści świadczymy kompleksowe usługi, w ramach których przygotujemy nie tylko projekt każdego z wyżej wymienionych elementów identyfikacji wizualnej, ale także go zrealizujemy. Przygotowujemy materiały poligraficzne oraz cyfrowe, które otrzymasz w formie gotowych do wykorzystania produktów od wizytówek, przez roll-up, aż po stronę internetową. Wszystkie usługi wykonujemy w naszej pracowni w Lublinie oraz w zaprzyjaźnionych agencjach reklamowych, interaktywnych czy specjalistycznych drukarniach wielkoformatowych, jednak naszą działalność kierujemy do każdej marki, niezależnie od lokalizacji.
ZOBACZ WIĘCEJ



PROJEKT LOGO
Dobrze być zapamiętanym. Indywidualne projekty oddające charakter Państwa firmy.
GRAFIKI NA STRONY WWW
Projekty layoutów stron, bannery, ikony, slidery, grafiki na potrzeby social media.
PRZYGOTOWANIE DO DRUKU
Projekty materiałów poligraficznych: wiyzytówki, ulotki, papier firmowy, teczki i wiele innych.
IDENTYFIKACJA – CZYTAJ WIĘCEJ