Projekt wizytówki

Oprócz samego projektu graficznego wizytówki jest kilka sposobów na to, aby wyróżniała się na tle innych. Kształt, sposób znakowania, materiał lub funkcja, poniżej przedstawiamy kilka sposobów na urozmaicenie tego popularnego produktu.

Kształt
– nie tylko prostokąt: koło, kwadrat, indywidualny wykrojnik, składane – opcji może być wiele a w połączeniu z kreatywnym projektem dają wiele możliwości. Przy wyborze kształtu należy jedynie pamiętać o tym, że nasza wizytówka musi mieć również walory praktyczne i mieścić się np.: w wizytowniku.

Tłoczenie – zamiast nadruku wykorzystaj tłoczenie, można użyć go w przypadku tylko samego logo, lub wszystkich informacji. Bazą dla takiej wizytówki jest przeważnie papier ozdobny, barwiony w masie. Ten rodzaj sprawdzi się w klasycznych i eleganckich projektach. Aby nadać tłoczeniu barw, możemy użyć dodatkowo folii, (oprócz klasycznej złotej i srebrnej), dostępnych jest wiele kolorów. Może nas ograniczać jedynie minimalna wielkość użytych znaków. Warto jednak rozważyć takie rozwiązanie szczególnie w sektorze premium.

Materiał – warto rozważyć zastosowanie niestandardowych materiałów, jeszcze lepszy efekt osiągniemy jeżeli te materiały łączą się z naszą branżą np.: tworzywa sztuczne, drewno, metal, tkaniny. W niektórych przypadkach taka wizytówka może być równocześnie próbką naszych produktów.

Funkcja – zrób ze swojej wizytówki gadżet, którego nikt nie będzie chciał wyrzucić. Na rynku artykułów promocyjnych jest wiele gadżetów, które mogą pełnić rolę wizytówki. Można również taki gadżet stworzyć od podstaw dostosowując jego przeznaczenie do potrzeb docelowej grupy odbiorców. Pamięć usb w kształcie karty płatniczej, multitool wielkości wizytówki, otwieracz do butelek, lupa, miernik grubości bieżnika, ochrona kart RFID, to tylko przykłady – postaw na kreatywność i daj się zapamiętać.


PRZECZYTAJ WIĘCEJ

Ulotki reklamowe formaty

Słownik pojęć graficznych

Jaką drukarnię wybrać stacjonarną czy online?

Kalendarz marketingowy 2021