
Rebranding lifting logo
Posiadanie odpowiednio dobranego logo to podstawa komunikacji wizualnej marki, jest to jedna z pierwszych rzeczy z jakimi styka się osoba/podmiot zaczynający swoją przygodę z własnym biznesem/marką. Od projektu znaku firmowego rozpoczyna się kształtowanie wizerunku firmowego i to jak nasza firma będzie postrzegana przez naszych potencjalnych klientów.
Tak się dziej na początku drogi, a co z sytuacją gdy nasza firma/produkt jest na rynku już dłuższy czas, mamy swoich stałych klientów oraz wyrobioną renomę, czujemy się rozpoznawalni, czy w takiej sytuacji jest sens zmienić logotyp firmowy? Jest kilka przesłanek które mogą świadczyć o tym, że potrzebujemy rebrandingu lub przynajmniej drobnego odświeżenia naszego projektu.
Nasze logo zostało zaprojektowane w latach 80-90`tych, na tamte czasy było zupełnie wystarczające lub nawet bardzo dobre, ale być może nie zestarzało się zbyt dobrze i pewne elementy mogą być już nieaktualne. Czasem bywa tak, że nie jest przystosowane do nowoczesnych technik druku lub ekspozycji. Wszystko podlega modzie i trendom, również projektowanie, jest szansa że w Twoim starym projekcie jest to zbyt widoczne. Jeżeli nie masz pewności czy tak jest w Twoim przypadku zawsze możesz liczyć na poradę z naszej strony.
W Twojej branży byłeś niezrównany, jedyny, niepowtarzalny i miałeś praktycznie monopol na swoje usługi od wielu lat. Jednak ostatnimi czasy konkurencja wyrosła jak grzyby po deszczu i nie jesteś już tym jedynym a jednym z wielu. To dobry czas by pokazać swoim klientom, że nie zamierzasz stać w miejscu i idziesz z duchem czasu. To dobry moment na lifting znaku firmowego.
Zatrudniłeś nowych pracowników, dodałeś nowe produkty, gama Twoich usług znacznie się rozszerzyła a asortyment masz wielokrotnie większy niż dotychczas. Twoje obecne logo mogło nie odzwierciedlać tych wszystkich nowości, idei czy kierunku w jakim obecnie zmierzasz, a więc tak – to dobry czas na zmiany.
Odpowiednio dobrany projekt logo skierowany jest przede wszystkim do Twoich klientów i ma ich skłaniać do wyboru właśnie Ciebie. Czasem bywa tak, że grupa naszych odbiorców zmienia się wraz z biegiem czasu, być może obecnie jest to młodsza grupa wiekowa niż 10 lat temu, warto pokazać im, że Ty też jesteś nowoczesny i idziesz z duchem czasu.
Jeżeli widzisz swoją firmę w którejś z tych grup, lub z innych powodów uważasz, że przyszedł czas na zmianę swojego starego logotypu, skontaktuj się z nami. Porozmawiamy o Twoim projekcie i oczekiwaniach, doradzimy Ci czy faktycznie przyszedł czas na zmiany w Twoim wizerunku. Zapraszamy do kontaktu.
PRZECZYTAJ WIĘCEJ