Styl logo
Różne firmy/marki i różne potrzeby. Dla przykładu, firma transportowa będzie potrzebowała projektu, który umieści na stronie internetowej, ulotkach lub samochodach ciężarowych. Wirtualny kantor, swój projekt głównie będzie eksploatował w formie elektronicznej. Innych kolorów użyjemy projektując dla przedszkola a innych dla domu pogrzebowego.
Specyfika danej branży pozwala nam wstępnie określić główny kierunek w jakim będą zmierzały prace projektowe. Wychodzimy z założenia, że mniej znaczy więcej i przekłada się to również na realne koszty. Doradzamy naszym klientom aby logo składało się z maksymalnie trzech kolorów, ułatwi to jego dalszą eksploatację na różnych polach. Dodatkowe kolory mogą również generować dodatkowy koszt przy produkcji materiałów promocyjnych. Jednak są marki, dla których ilość kolorów w znaku firmowym nie będzie miała żadnego znaczenia, działają tylko na polu cyfrowym i mogą sobie pozwolić na pełną dowolność.o